Повернення і обмін купленого товару

На підставі пункту 1 статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів»:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. При обміні або поверненні не допускається нанесення на упаковку написів, адрес і ін.

Так само необхідно заповнити «заяву про обмін / повернення товару» в довільній формі, заповнивши всю необхідну інформацію: ПІБ, серія і номер паспорта, номер вашого замовлення, сума повернення. Вислати посилку з заявою через будь-яке відділення "Нової пошти". Витрати по пересилці оплачує покупець.

Адреса і повні дані одержувача узгоджуються з нами за телефонами:

+380969352378   (Київстар)

+380506107144  (Vodafone)

Після надходження повернення на наш склад ми перевіримо його протягом одного робочого дня на предмет відповідності вище зазначеним умовам повернення. Якщо умови виконані ми сповістимо вас негайно, після чого ви можете замовити на оплачену суму товар іншого розміру або моделі або повернути гроші. Повернення грошових коштів можливий на банківський рахунок або поштовим переказом. Для здійснення повернення грошей за безготівковим розрахунком знадобляться номер карти Приватбанку або банківські реквізити. Ми перерахуємо вам гроші в 7-денний термін від дати отримання нами товару у відділенні пошти і після його перевірки.