Гарантії
Виробник гарантує відповідність взуття вимогам діючих стандартів при дотриманні покупцем умов експлуатації, зберігання товару.
Гарантійний термін - термін, протягом якого виробник (продавець) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг (пункт 5 статті 1 Закону України «Про захист прав споживачів»).
Термін служби - календарний строк використання продукції за призначенням, починаючи з введення в обіг чи після ремонту, протягом якого виробник (виконавець) гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини (пункт 25 статті 1 Закону України «Про захисту прав споживачів »).
Термін служби відповідає гарантійному строку.
Істотний недолік - недолік, який робить неможливим використання товару відповідно до його цільового призначення, виникає з вини виробника, після його усунення з'являється знову незалежно від покупця причин і при цьому наділений хоча б однією нижче перерахованих ознак (пункт 12 статті 1 Закону України «Про захист прав споживачів »):
а) недолік не може бути усунутий;
б) на його усунення потрібно більше чотирнадцяти календарних днів;
в) брак робить товар суттєво іншим;
Гарантійні терміни (пункт 2 статті 7 Закону України «Про захист прав споживачів»):
для повсякденного чоловічого та жіночого взуття - 30 днів;
для модельного взуття - 30 днів;
для активного відпочинку - 60 днів;
для домашнього взуття - 30 днів;
для дитячого взуття - 30 днів;
для жіночих і чоловічих ременів - 30 днів;
Після закінчення гарантійного терміну звернення з приводу виниклих недоліків не розглядаються.
На дефекти взуття, викликані недотриманням правил по догляду і експлуатації або механічними ушкодженнями, гарантія не поширюється, в тому числі на набійки, устілки, деталі фурнітури (шнурки, блискавки, блочки, пряжки, прикраси і т.д.).
Гарантійний термін експлуатації взуття обчислюється з дня продажу, а для взуття придбаної заздалегідь - з початку відповідного сезону.
Сезонність товару
На сезонні товари гарантійний термін обчислюється з початку відповідного сезону, встановленого Кабінетом Міністрів України (пункт 2 статті 7 Закону України «Про захист прав споживачів»).
Постанова КМУ №172 від 19.03.1994г.
Перелік сезонів для взуття:
зимовий асортимент - з 15 листопада по 15 березня;
літній асортимент - з 15 травня по 15 вересня;
весняно-осінній асортимент - з 15 березня по 15 травня і з 15 вересня по 15 листопада;
За ознаками сезонності взуття ділять на (глава 3 Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами):
зимове - утеплене всіх видів;
літнє - туфлі літні відкриті, сандалети, сандалі та інші;
весняно-осіннє - чоботи, напівчоботи, черевики, напівчеревики не утеплені, туфлі закриті на товстій підошві з пористої гуми або поліуретанів.
При експлуатації сезонного взуття з порушенням сезонності претензії до якості взуття не розглядаються.
Посилання на законодавчу і нормативну базу:
Закон України «Про захист прав споживачів»;
Постанова КМУ №172 від 19.03.1994г .;
Правила роздрібної торгівлі непродовольчими товарами;
Рекомендації для визначення характеру дефекту взуття та умов його експлуатації;
ДСТУ ГОСТ 26167: 2009 "Взуття повсякдення. Загальні технічні умови ";
ДСТУ ГОСТ 19116: 2007 "Взуття модельне. Загальні технічні умови ";
ДСТ України 2063-92 "Взуття для активного відпочинку. Технічні умови";
ДСТУ ГОСТ 26165: 2009 "Взуття дитяче. Загальні технічні умови ";
ДСТУ ГОСТ 1135: 2007 "Взуття домашнє и дорожнє. Загальні технічні умови ";
ДСТУ ГОСТ 28631: 2006 "Сумки, валізи, Портфелі, ранці, папки, вироби дрібної шкіргалантереї. Загальні технічні умови ";
ГОСТ 28754-90 "Ремені поясні та для годинників. Загальні технічні умови ";
ДСТУ 2157-93 "Взуття. Терміни та визначення ";
ДСТУ 2158-93 "Взуття. Дефекти. Терміни та визначення ";
ГОСТ 28371-89 "Взуття. Визначення сортності ";
ГОСТ 11373 "Взуття. Розміри".
У разі виявлення недоліків протягом гарантійного терміну Вам потрібно надіслати лист з фотографіями дефектів на електронну адресу topbrandshop@ukr.net. При підтвердженні наявності дефекту з вини виробника ми зобов'язуємося надати заміну на аналогічний товар. Якщо Ви не змогли вибрати заміну, Вам повертається вартість товару. При зверненні з претензією або поверненням взуття покупець повинен надати чисту взуття, упаковану в фірмову індивідуальну коробку, всі комплектуючі деталі, підтверджуючий документ придбання товару.